• سه شنبه ٣١ مرداد ١٤٠٢-١١:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٣٩١
نادعلی تذکر داد:5-172

گزارش دقیقی از قرارگاه اجتماعی شهر تهران ارائه شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در مورد مشکلات موجود در قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران در خصوص تجمع معتادان متجاهر تذکر داد و درخواست کرد گزارش دقیقی از وضعیت قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران به شورای شهر ارائه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: امروز در مراسم بدرقه آتش نشانان عزیز که عازم خدمت رسانی به آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) و استقرار در مرزهای کشور به منظور حفظ ایمن زائران بودند؛ به همراه چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران شرکت کردیم.
وی افزود: پرسنل شهرداری تهران با توجه به خدمت رسانی در شهر تهران چند سالی است که داوطلبانه در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) فعالیت داشته و زحمات زیادی کشیدند و جای تقدیر دارد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه تسهیلات به پرسنل شهرداری تهران به منظور شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) گفت: وام بدون سود به پرسنل شهرداری تهران تعلق می گیرد که این اتفاق بسیار خوب و مثبت است. این نشان می‌دهد آقای باقری، معاون برنامه ریزی توسعه سرمایه انسانی و امورشوراها شهرداری تهران، نگاه بسیار دقیقی به داخل شهرداری تهران و پرسنل دارد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین در مورد قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران گفت: به جهت اینکه بعضی از مشکلات در قرارگاه اجتماعی مطرح می شود و تنها یک عضو از اعضا  شورای اسلامی شهر تهران در این قرارگاه حضور داشته است؛ لذا با توجه به تجمع معتادان متجاهر باید از کارکرد قرارگاه اجتماعی گزارشی در صحن شورا ارائه شود تا اعضا شورای اسلامی شهر تهران در جریان آخرین وضعیت این قرارگاه قرار گیرند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: